Organizacje pozarządowe

Poprawa błędów formalnych popełnionych w ofertach złożonych w drugim otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku

W związku z zakończeniem pierwszego etapu oceny formalnej ofert złożonych w drugim otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku, Departament Kultury publikuje listę podmiotów wzywanych do poprawy popełnionych błędów formalnych. Poprawy błędów należy dokonać w portalu witkac.pl w terminie do 12.03.2025 r. do godziny 23:59:59.

Jak poprawić błędy:

  1. Jeżeli błąd znajduje się w samej ofercie, należy w ofercie złożonej w portalu witkac.pl (każdemu z oferentów, który popełnił błąd kwalifikujący się do poprawy, zostanie odblokowana odpowiednia część oferty) dokonać odpowiedniej korekty, zapisać zmiany i ponownie złożyć ofertę w portalu. Nie ma potrzeby ponownego składania papierowego „Potwierdzenia złożenia oferty”.
  2. Jeżeli błąd znajduje się na potwierdzeniu, należy albo zgłosić się do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego (Al. Piłsudskiego 8, pok. 1309) w celu dokonania poprawek na miejscu w złożonym potwierdzeniu, albo przysłać nowe, prawidłowe potwierdzenie. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data dostarczenia do urzędu, czyli nie później niż do 12.03.2025 r.
  3. W sytuacji braku upoważnienia lub innego dokumentu, należy dostarczyć go do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w terminie do 12.03.2025 r. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data dostarczenia do urzędu.

W przypadku popełnienia błędu polegającego na niewskazaniu sposobu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w sekcji VI oferty (zakładka VII w generatorze witkac.pl) należy umieścić zapis:

 „W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7”.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów technicznych w dokonaniu poprawek, proszę o kontakt z p. Bartkiem Pielasem (tel. /42/ 663 37 71).

1. Lista ofert z błędami formalnymi do poprawy

2. Lista oferty pozytywnych pod względem formalnym

3. Lista oferty negatywnych pod względem formalnym
 
Data publikacji: 05.03.2025 r. 

Poprawa błędów formalnych popełnionych w ofertach złożonych w pierwszym otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku

W związku z zakończeniem pierwszego etapu oceny formalnej ofert złożonych w pierwszym otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku, Departament Kultury publikuje listę podmiotów wzywanych do poprawy popełnionych błędów formalnych. Poprawy błędów należy dokonać w portalu witkac.pl w terminie do 12.03.2025 r. do godziny 23:59:59.

Jak poprawić błędy:

  1. Jeżeli błąd znajduje się w samej ofercie, należy w ofercie złożonej w portalu witkac.pl (każdemu z oferentów, który popełnił błąd kwalifikujący się do poprawy, zostanie odblokowana odpowiednia część oferty) dokonać odpowiedniej korekty, zapisać zmiany i ponownie złożyć ofertę w portalu. Nie ma potrzeby ponownego składania papierowego „Potwierdzenia złożenia oferty”.
  2. Jeżeli błąd znajduje się na potwierdzeniu, należy albo zgłosić się do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego (Al. Piłsudskiego 8, pok. 1309) w celu dokonania poprawek na miejscu w złożonym potwierdzeniu, albo przysłać nowe, prawidłowe potwierdzenie. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data dostarczenia do urzędu, czyli nie później niż do 12.03.2025 r.
  3. W sytuacji braku upoważnienia lub innego dokumentu, należy dostarczyć go do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w terminie do 12.03.2025 r. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data dostarczenia do urzędu.

W przypadku popełnienia błędu polegającego na niewskazaniu sposobu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w sekcji VI oferty (zakładka VII w generatorze witkac.pl) należy umieścić zapis:

 „W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7”.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów technicznych w dokonaniu poprawek, proszę o kontakt z p. Bartkiem Pielasem (tel. /42/ 663 37 71).

1. Lista ofert z błędami formalnymi do poprawy

2. Lista oferty pozytywnych pod względem formalnym

3. Lista oferty negatywnych pod względem formalnym
 
Data publikacji: 05.03.2025 r. 

Poprawa błędów formalnych popełnionych w ofertach złożonych w trzecim otwartym konkursie ofert z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku – w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 r.

W związku z zakończeniem pierwszego etapu oceny formalnej ofert złożonych w trzecim otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku – w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok, Departament Kultury publikuje listę podmiotów wzywanych do poprawy popełnionych błędów formalnych. Poprawy błędów należy dokonać w generatorze wniosków witkac.pl w terminie do 07.03.2025 r. do godziny 23:59:59.

Jak poprawić błędy:

  1. Jeżeli błąd znajduje się w samej ofercie, należy w ofercie złożonej w generatorze wniosków witkac.pl dokonać odpowiedniej korekty, zapisać zmiany i ponownie złożyć ofertę w portalu. Każdemu z oferentów, który popełnił błąd kwalifikujący się do poprawy, zostanie odblokowana odpowiednia część oferty. Nie ma potrzeby ponownego składania papierowego „Potwierdzenia złożenia oferty”.
  2. Jeżeli błąd znajduje się na potwierdzeniu, należy albo zgłosić się do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego (Al. Piłsudskiego 8, pok. 1309) w celu dokonania poprawek na miejscu w złożonym potwierdzeniu, albo przysłać nowe, prawidłowe potwierdzenie. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data wpływu potwierdzenia do urzędu, nie później niż do 07.03.2025 r.
  3. W sytuacji braku dokumentacji potwierdzającej sposób reprezentacji organizacji lub innego dokumentu, należy dostarczyć je do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
    w terminie do 07.03.2025 r. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data wpływu do urzędu.

W przypadku popełnienia błędu polegającego na niewskazaniu sposobu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w sekcji VI oferty (zakładka VII w generatorze witkac.pl) należy umieścić zapis:

„W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7”.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów technicznych w dokonaniu poprawek, prosimy o kontakt z p. Bartłomiejem Pielasem (tel. 42 663 37 71, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;  błędy formalne) lub p. Agnieszką Florczak-Dutkiewicz (tel. 42 291 98 35; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., błędy finansowe)

Data publikacji: 28.02.2025 r. 

Dodaj podtytuł

Trzeci otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku – w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok

Zarząd Województwa Łódzkiego ogłasza trzeci otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku – w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok, mających na celu upowszechnianie folkloru związanego z województwem łódzkim oraz upowszechnianie kultury w nawiązaniu do historii województwa i pamięci historycznej.

Podmiotami  uprawnionymi do wzięcia udziału w konkursie są:

  • organizacje pozarządowe (w tym fundacje i stowarzyszenia);
  • koła gospodyń wiejskich zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich;
  • podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Najważniejsze informacje o konkursie:

  • wnioski składa się w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu witkac.pl;
  • suma środków do rozdysponowania w konkursie –  1 161 350 zł;
  • maksymalna kwota wnioskowanej dotacji – zgodnie z kwotami wskazanymi w ogłoszeniu;
  • do kiedy trwa nabór ofert - do 30 stycznia 2025 r. do godziny 23:59:59;
  • do 6 lutego 2025 r. do godziny 16.00 należy złożyć podpisane potwierdzenie złożenia oferty w portalu witkac.pl;
  • kiedy jest planowane rozstrzygnięcie konkursu - do 8 kwietnia 2025 r.;
  • od kiedy można realizować zadania - od 21 kwietnia 2025 r. (do 31 grudnia 2025 r.).

Na co zwrócić uwagę biorąc udział w konkursach i wypełniając ofertę:

  • w sekcji VI. oferty „Inne informacje” należy wskazać w jaki sposób w ramach realizacji zadania publicznego zapewniona będzie dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami (przykładowy zapis: „W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7);
  • można złożyć tylko jedną ofertę w konkursie (dopuszcza się możliwość złożenia więcej niż 1 oferty przez podmioty posiadające, utworzone zgodnie z prawem i aktami założycielskimi, filie, oddziały, hufce, koła i inne jednostki terenowe, przy czym środki z dotacji winny być przeznaczone na wykonanie zadania przez jednostkę terenową);
  • w punkcie III.6. oferty należy wpisać dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego.
Do pobrania:

 

Data publikacji: 07.01.2025 r.

Dodaj podtytuł1

Drugi otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku

Zarząd Województwa Łódzkiego ogłasza drugi otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku, mających na celu prezentację sylwetek i dorobku artystycznego Władysława Reymonta i Stefana Żeromskiego w setną rocznicę śmierci autorów.

Podmiotami  uprawnionymi do wzięcia udziału w konkursie są:

  • organizacje pozarządowe (w tym fundacje i stowarzyszenia)
  • koła gospodyń wiejskich zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich
  • podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Najważniejsze informacje o konkursie:

  • wnioski składa się w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu witkac.pl
  • suma środków do rozdysponowania w konkursie – 300 000 zł
  • maksymalna kwota wnioskowanej dotacji – 40 000 zł
  • wymagany wkład własny - 10 % całkowitych kosztów realizacji zadania (wkład finansowy i/lub świadczenia pieniężne od odbiorców zadania – minimum 8% całkowitych kosztów realizacji zadania)
  • do kiedy trwa nabór ofert - do 30 stycznia 2025 r. do godziny 23:59:59
  • do 06 lutego 2025 r. do godziny 16.00 należy złożyć podpisane potwierdzenie złożenia oferty w portalu witkac.pl
  • kiedy jest planowane rozstrzygnięcie konkursu - do 14 kwietnia 2025 r.
  • od kiedy można realizować zadania - od 15 kwietnia 2025 r. (do 31 grudnia 2025 r.)
  • w przypadku otrzymania dotacji w kwocie niższej niż wnioskowana można proporcjonalnie obniżyć wkład własny

Na co zwrócić uwagę biorąc udział w konkursach i wypełniając ofertę:

  • w sekcji VI. oferty „Inne informacje” należy wskazać w jaki sposób w ramach realizacji zadania publicznego zapewniona będzie dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami (przykładowy zapis: „W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7).
  • można złożyć tylko jedną ofertę w konkursie (dopuszcza się możliwość złożenia więcej niż 1 oferty przez podmioty posiadające, utworzone zgodnie z prawem i aktami założycielskimi, filie, oddziały, hufce, koła i inne jednostki terenowe, przy czym środki z dotacji winny być przeznaczone na wykonanie zadania przez jednostkę terenową)
  • w punkcie III.6. oferty należy wpisać dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego
  • w przypadku, gdy koszt zakupu rzeczy ruchomej w pkt V.A oferty „Zestawienie kosztów realizacji zadania” przekracza 5 000 zł, należy w punkcie VI oferty „Inne informacje” prawidłowo wyliczyć jaka część tego kosztu zostanie pokryta z dotacji, a jaka z innych środków finansowych
  • w przypadku, gdy koszty administracyjne w pkt V.A oferty „Zestawienie kosztów realizacji zadania” przekraczają 10 % wnioskowanej dotacji, należy w punkcie VI oferty „Inne informacje” prawidłowo wyliczyć jaka część tych kosztów zostanie pokryta z dotacji, a jaka z innych środków finansowych.
 
Data publikacji: 30.12.2024 r. 

Dodaj podtytuł2

Pierwszy otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku

Zarząd Województwa Łódzkiego ogłasza pierwszy otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Łódzkiego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku, mających na celu wzbogacanie oferty kulturalnej województwa łódzkiego oraz pielęgnowanie i rozwój polskiej tradycji kulturowej w województwie łódzkim, realizowanych poprzez:

  • Organizowanie wydarzeń kulturalnych prezentujących dorobek polskiego i światowego dziedzictwa kultury na terenie województwa łódzkiego;
  • Prezentowanie lokalnego i regionalnego dorobku kultury;
  • Wspieranie przekazu pokoleniowego, ochrony i popularyzacji zjawisk z zakresu niematerialnego dziedzictwa kulturowego, a także wsparcie zespołów regionalnych kultywujących i popularyzujących lokalne tradycje w dziedzinie folkloru;
  • Przypomnienie fenomenu Polskiej Szkoły Filmowej w kontekście twórczości jednego z jej największych twórców, Wojciecha Jerzego Hasa, w setną rocznicę jego urodzin;
  • Upamiętnienie 80. rocznicy zakończenia drugiej wojny światowej.

Podmiotami  uprawnionymi do wzięcia udziału w konkursie są:

  • organizacje pozarządowe (w tym fundacje i stowarzyszenia)
  • koła gospodyń wiejskich zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich
  • podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Najważniejsze informacje o konkursie:

  • wnioski składa się w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu witkac.pl
  • suma środków do rozdysponowania w konkursie – 1 700 000 zł
  • maksymalna kwota wnioskowanej dotacji – 40 000 zł
  • wymagany wkład własny - 10 % całkowitych kosztów realizacji zadania (wkład finansowy i/lub świadczenia pieniężne od odbiorców zadania – minimum 8% całkowitych kosztów realizacji zadania)
  • do kiedy trwa nabór ofert - do 30 stycznia 2025 r. do godziny 23:59:59
  • do 06 lutego 2025 r. do godziny 16.00 należy złożyć podpisane potwierdzenie złożenia oferty w portalu witkac.pl
  • kiedy jest planowane rozstrzygnięcie konkursu - do 14 kwietnia 2025 r.
  • od kiedy można realizować zadania - od 15 kwietnia 2025 r. (do 31 grudnia 2025 r.)
  • w przypadku otrzymania dotacji w kwocie niższej niż wnioskowana można proporcjonalnie obniżyć wkład własny

Na co zwrócić uwagę biorąc udział w konkursach i wypełniając ofertę:

  • w sekcji VI. oferty „Inne informacje” należy wskazać w jaki sposób w ramach realizacji zadania publicznego zapewniona będzie dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami (przykładowy zapis: „W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7).
  • można złożyć tylko jedną ofertę w konkursie (dopuszcza się możliwość złożenia więcej niż 1 oferty przez podmioty posiadające, utworzone zgodnie z prawem i aktami założycielskimi, filie, oddziały, hufce, koła i inne jednostki terenowe, przy czym środki z dotacji winny być przeznaczone na wykonanie zadania przez jednostkę terenową)
  • w punkcie III.6. oferty należy wpisać dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego
  • w przypadku, gdy koszt zakupu rzeczy ruchomej w pkt V.A oferty „Zestawienie kosztów realizacji zadania” przekracza 5 000 zł, należy w punkcie VI oferty „Inne informacje” prawidłowo wyliczyć jaka część tego kosztu zostanie pokryta z dotacji, a jaka z innych środków finansowych
  • w przypadku, gdy koszty administracyjne w pkt V.A oferty „Zestawienie kosztów realizacji zadania” przekraczają 10 % wnioskowanej dotacji, należy w punkcie VI oferty „Inne informacje” prawidłowo wyliczyć jaka część tych kosztów zostanie pokryta z dotacji, a jaka z innych środków finansowych.
Do pobrania:
 
Data publikacji: 30.12.2024 r. 

Wcześniejsze informacje zostały przeniesione do archiwum