Poprawa błędów formalnych popełnionych w ofertach złożonych w trzecim otwartym konkursie ofert z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku – w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 r.
piątek, 28 lutego 2025W związku z zakończeniem pierwszego etapu oceny formalnej ofert złożonych w trzecim otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku – w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok, Departament Kultury publikuje listę podmiotów wzywanych do poprawy popełnionych błędów formalnych. Poprawy błędów należy dokonać w generatorze wniosków witkac.pl w terminie do 07.03.2025 r. do godziny 23:59:59.
Jak poprawić błędy:
- Jeżeli błąd znajduje się w samej ofercie, należy w ofercie złożonej w generatorze wniosków witkac.pl dokonać odpowiedniej korekty, zapisać zmiany i ponownie złożyć ofertę w portalu. Każdemu z oferentów, który popełnił błąd kwalifikujący się do poprawy, zostanie odblokowana odpowiednia część oferty. Nie ma potrzeby ponownego składania papierowego „Potwierdzenia złożenia oferty”.
- Jeżeli błąd znajduje się na potwierdzeniu, należy albo zgłosić się do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego (Al. Piłsudskiego 8, pok. 1309) w celu dokonania poprawek na miejscu w złożonym potwierdzeniu, albo przysłać nowe, prawidłowe potwierdzenie. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data wpływu potwierdzenia do urzędu, nie później niż do 07.03.2025 r.
- W sytuacji braku dokumentacji potwierdzającej sposób reprezentacji organizacji lub innego dokumentu, należy dostarczyć je do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
w terminie do 07.03.2025 r. W przypadku wysłania potwierdzenia za pomocą operatora pocztowego, liczy się data wpływu do urzędu.
W przypadku popełnienia błędu polegającego na niewskazaniu sposobu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w sekcji VI oferty (zakładka VII w generatorze witkac.pl) należy umieścić zapis:
„W ramach zadania zobowiązujemy się do zapewnienia jego dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696). W indywidualnych przypadkach, gdy ze względów technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa w art. 6 jest niemożliwe, zobowiązujemy się do zapewniania dostępu alternatywnego zgodnie z art. 7”.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów technicznych w dokonaniu poprawek, prosimy o kontakt z p. Bartłomiejem Pielasem (tel. 42 663 37 71, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; błędy formalne) lub p. Agnieszką Florczak-Dutkiewicz (tel. 42 291 98 35; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., błędy finansowe).
Pobierz załącznik:
- Lista ofert z błędami formalnymi do poprawy (7 Pobrań)
- Lista ofert pozytywnych pod względem formalnym (5 Pobrań)
- Lista ofert negatywnych pod względem formalnym (5 Pobrań)