Profesjonalni Organizatorzy Konferencji z Warszawy odwiedzili Łódź

wtorek, 4 listopada 2014
Łódź Convention Bureau, Meeting Planner oraz Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego 30 i 31 października wspólnie promowali Łódź
Lokalne środowisko łódzkie już wie, że Łódź dzięki centralnemu ulokowaniu, bliskości autostrad a także atrakcyjnym cenom, wyrasta na świetną destynację dla biznesowych przedsięwzięć. Teraz nadchodzi pora, by podzielić się tą wiadomością z resztą kraju. Projekt „Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi” stwarza ku temu idealną okazję. A dzięki owocnej współpracy Łódź Convention Bureau, serwisu MICE MeetingPlanner.pl i Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego w dniach 30-31 października Łódź odwiedziło sześćdziesięciu profesjonalnych organizatorów konferencji i planistów spotkań (PCO). Zaproszeni goście reprezentowali różne miasta, choć bez wątpienia najliczniejsza grupa przybyła z Warszawy.
Goście zostali zakwaterowani w prestiżowym hotelu DoubleTree by Hilton Łódź, w którym ok. południa miała miejsce oficjalna część wizyty. Zainicjowały ją uroczyste powitania, wygłoszone przez Bartłomieja Wojdaka (Dyrektor Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą), Sławomira Nowaka (Dyrektora Generalnego DoubleTree by Hilton) i Sylwestra Pawłowskiego (Prezesa ROTWŁ). Potem odbyły się prezentacje obiektów, które w swojej ofercie posiadają usługę biznesową. W tym miejscu pragniemy złożyć serdeczne podziękowania wszystkim reprezentującym: hotele Andel’s Łódź, Novotel Łódź Centrum, Holiday Inn Łódź, Tobaco i Focus oraz Boutique Hotels, EC1, Expo Łódź, Atlas Arena, Filharmonię Łódzką.
Po oficjalnym otwarciu wszyscy przenieśli się do hotelu Tobaco na przepyszny obiad składający się z regionalnych przysmaków. By nasi Goście mogli w ciekawy sposób zasmakować łódzkich propozycji, na prośbę organizatorów, Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw na rzecz Rozwoju „Regio”, opracowało kulinarny scenariusz gry miejskiej pod nazwą "Hasłem? Zalewajka!". W trakcie sześciu  godzin, pięć grup kolejno odwiedziło: hotel Andel’s, Muzeum Miasta Łodzi, restaurację Piwnicę Łódzką, Hotel Novotel, Hotel Holiday Inn oraz Stare Kino Cinema Residence. W każdym z tych miejsc goście musieli wykonać przygotowane zadania oraz spróbować przekąsek charakterystycznych dla kuchni łódzkiej. Finał gry polegał na skosztowaniu wspólnie przygotowanej zalewajki. Każdy z uczestników zabawy otrzymał nagrodę w postaci książki Anny Wojciechowskiej pt. „Fifka i żulik, czyli łódzka kuchnia domowa”. Z kolei atrakcję wieczoru zapewnił koncert gwiazdy muzyki POP – Kylie Minogue w łódzkiej Atlas Arenie.
Po dniu pełnym emocji i wrażeń Goście powrócili do Hiltona na bankiet podsumowujący pobyt w Łodzi. Następnego dnia, zanim wizyta dobiegła końca, Goście dokładnie zwiedzili przestrzenie hotelu DoubleTree by Hilton i Wytwórni.
Jeszcze raz wszystkim zaangażowanym serdecznie dziękujemy za współpracę i wkład w propagowanie działań promocyjnych dla Łodzi.
Źródło: http://www.rotwl.pl/profesjonalni_organizatorzy_konferencji_z_warszawy_odwiedzili,3279,0,0.html