Nasi specjaliści szkolili partnerów z Ukrainy. Pokazaliśmy jak tworzyć markę i promować region.
czwartek, 7 grudnia 2017
Delegacja Województwa Łódzkiego zakończyła trzydniową wizytę na Ukrainie. Maciej Łaski, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego oraz Magdalena Sosnowska, Kierownik Referatu Promocji Urzędu Miasta Sieradza przeprowadzili 1 grudnia 2017 r. w Winnicy szkolenie z zakresu tworzenia marki i działań marketingowych w jednostkach samorządu terytorialnego.
Uczestnikami szkolenia było blisko 40 przedstawicieli zjednoczonych gromad. W ramach reformy samorządowej na Ukrainie dobrowolnie powstają jednostki bliskie gminom, składające się z istniejących dotychczas sołectw. Trenerzy z Łódzkiego opowiadali ukraińskim partnerom, jak stworzyć podstawy strategii promocji gminy, jakich błędów unikać i w jaki sposób wykorzystać istniejący potencjał. Podstawą szkoleń było strategie komunikacyjne marki Łódzkie Promuje oraz case study międzynarodowego festiwalu fryzjerstwa „Open Hair” w Sieradzu. W przyszłym roku ukraińscy goście odwiedzą Województwo Łódzkie i poznają przykłady gmin, najciekawszych z punktu widzenia strategii promocji.
Grudniowe wydarzenie zamyka tegoroczny program wydarzeń realizowanych przez Województwo Łódzkie w obwodzie winnickim. Rok 2018 to obchody dziesięciolecia współpracy międzyregionalnej, które rozpoczną się na przełomie stycznia i lutego, kiedy zainaugurowana zostanie II edycja projektu „Szkoła Młodych Mówców”, współfinansowanego przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności.
Uczestnikami szkolenia było blisko 40 przedstawicieli zjednoczonych gromad. W ramach reformy samorządowej na Ukrainie dobrowolnie powstają jednostki bliskie gminom, składające się z istniejących dotychczas sołectw. Trenerzy z Łódzkiego opowiadali ukraińskim partnerom, jak stworzyć podstawy strategii promocji gminy, jakich błędów unikać i w jaki sposób wykorzystać istniejący potencjał. Podstawą szkoleń było strategie komunikacyjne marki Łódzkie Promuje oraz case study międzynarodowego festiwalu fryzjerstwa „Open Hair” w Sieradzu. W przyszłym roku ukraińscy goście odwiedzą Województwo Łódzkie i poznają przykłady gmin, najciekawszych z punktu widzenia strategii promocji.
Grudniowe wydarzenie zamyka tegoroczny program wydarzeń realizowanych przez Województwo Łódzkie w obwodzie winnickim. Rok 2018 to obchody dziesięciolecia współpracy międzyregionalnej, które rozpoczną się na przełomie stycznia i lutego, kiedy zainaugurowana zostanie II edycja projektu „Szkoła Młodych Mówców”, współfinansowanego przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności.
Galeria
View the embedded image gallery online at:
https://www.lodzkie.pl/strona-glowna/aktualnosci/marka-regionu-marketing-lodzkie#sigProId7db4428443
https://www.lodzkie.pl/strona-glowna/aktualnosci/marka-regionu-marketing-lodzkie#sigProId7db4428443