Kolejna edycja Forum Promocji Województwa Łódzkiego za nami
piątek, 29 czerwca 2018
Jak sushi może pomóc budować lepsze marki miejsc? Jak nie zepsuć przemówienia na wszystkie możliwe sposoby? Gdzie opowiedzieć swoją historię? To tylko niektóre tematy minionego Forum Promocji Województwa Łódzkiego. Warsztaty poprowadził m.in. Krzysztof Ibisz, Paweł Tkaczyk, Szymon Sikorski.
Forum Promocji to największe w Polsce wydarzenie marketingowe skierowane do samorządowców. Jedyne na tak dużą skalę forum, które daje im możliwość rozwijania umiejętności i podnoszenia kwalifikacji. Przez dwa dni pracownicy terytorialni oraz eksperci od wizerunku wymieniali doświadczenia związane z budowaniem i zarządzaniem marką. Do Bełchatowa przyjechało 250 samorządowców z województwa łódzkiego, pracownicy sektora kultury i nauki, przedstawiciele branży turystycznej oraz organizacji non-profit, Lokalne Grupy Działania i dziennikarze.
Forum Promocji to doskonała platforma wymiany doświadczeń i dyskusji między specjalistami z marketingu terytorialnego, którzy budują, ale i badają markę Łódzkie Promuje. W tym roku po raz pierwszy pojawił się temat marki osobistej. - „Rozbudzamy wśród mieszkańców lokalną dumę, chcemy zainteresować zewnętrzny świat tym, co się u nich dzieje, by samorządowcy szukali ciekawych historii, ciekawych ludzi, tego wszystkiego, co może zachęcać do zamieszkania w naszym regionie” - mówił marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień. – Wszystko po to, aby mieszkańcy mieli satysfakcję z miejsc, w których żyją – dodaje.
Case studies
Uczestnicy analizowali przykłady i dobre praktyki budowania wizerunku miast i regionów, omawiali rynkowe trendy, rozmawiali o oczekiwaniach mieszkańców regionu, zastanawiali się jak jeszcze skuteczniej promować lokalne marki i budować przewagę konkurencyjną brandu Łódzkie Promuje.
Krzysztof Ibisz, jeden z najbardziej popularnych prezenterów telewizyjnych zaraził gości pozytywną energią, uczył jak dbać o reputację i efektywnie się komunikować, sprzedał też kilka patentów na zdrowy tryb życia.
Uwielbiany przez storytellerów Paweł Tkaczyk, jeden z najlepszych ekspertów od budowania silnej marki, zachęcał aby wyjść do ludzi i słuchać tego co mówią.
Michał Kasprzyk, organizator TEDxWroclaw, przekonywał, że każdy z nas może być mówcą doskonałym. O ile nie zepsuje przemówienia, na któryś z wielu sposobów.
Tamara Bieńkowska, wieloletnia dziennikarka radiowa, trener i choach, podkreślała jak ważne w relacjach są emocje.
Dr Jakub Grabowski i Małgorzata Walczak – Gomuła z ASM Centrum Badań i Analiz Rynku, przedstawili wyniki badań na temat komunikowania się z otoczeniem miast i powiatów regionu łódzkiego.
Tomasz Kudła, digital ekspert, przekonywał, że sztuka przyrządzania sushi może pomóc w budowaniu lepszej marki miejsc, a Patrycja Obara, trenerka głosu, uczyła jak wykorzystać w tym doświadczenie.
Dr Julita Dąbrowska, ekspert employer brandingu podpowiadała jak przekuć konflikt na swoją korzyść.
10 głównych błędów przy wprowadzaniu marek terytorialnych nakreślił Michał Basiński, ekspert strategii marek.
Marcin Młynarczyk z Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi mówił o silnym zaangażowaniu mieszkańców w Budżecie Obywatelskim.
Szymon Sikorski, z agencji Pulicon podzielił się kluczowymi zasadami w budowaniu pierwszego wrażenia w kontakcie z pracownikiem instytucji publicznej.
W ciągu 12-tu lat przez Forum Promocji przewinęło się ponad 3600 uczestników, ponad 160 speakerów, którzy wzięli udział w 120 warsztatach i dziesiątkach konkursów. Forum Promocji odbywa się pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego Witolda Stępnia. Imprezie patronował Nowy Marketing, Portalmedialny.pl, Marketing przy kawie, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, TV TOYA, Radio Łódź i Telewizja 8TVR.
Więcej na promocja.lodzkie.pl
Forum Promocji to największe w Polsce wydarzenie marketingowe skierowane do samorządowców. Jedyne na tak dużą skalę forum, które daje im możliwość rozwijania umiejętności i podnoszenia kwalifikacji. Przez dwa dni pracownicy terytorialni oraz eksperci od wizerunku wymieniali doświadczenia związane z budowaniem i zarządzaniem marką. Do Bełchatowa przyjechało 250 samorządowców z województwa łódzkiego, pracownicy sektora kultury i nauki, przedstawiciele branży turystycznej oraz organizacji non-profit, Lokalne Grupy Działania i dziennikarze.
Forum Promocji to doskonała platforma wymiany doświadczeń i dyskusji między specjalistami z marketingu terytorialnego, którzy budują, ale i badają markę Łódzkie Promuje. W tym roku po raz pierwszy pojawił się temat marki osobistej. - „Rozbudzamy wśród mieszkańców lokalną dumę, chcemy zainteresować zewnętrzny świat tym, co się u nich dzieje, by samorządowcy szukali ciekawych historii, ciekawych ludzi, tego wszystkiego, co może zachęcać do zamieszkania w naszym regionie” - mówił marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień. – Wszystko po to, aby mieszkańcy mieli satysfakcję z miejsc, w których żyją – dodaje.
Case studies
Uczestnicy analizowali przykłady i dobre praktyki budowania wizerunku miast i regionów, omawiali rynkowe trendy, rozmawiali o oczekiwaniach mieszkańców regionu, zastanawiali się jak jeszcze skuteczniej promować lokalne marki i budować przewagę konkurencyjną brandu Łódzkie Promuje.
Krzysztof Ibisz, jeden z najbardziej popularnych prezenterów telewizyjnych zaraził gości pozytywną energią, uczył jak dbać o reputację i efektywnie się komunikować, sprzedał też kilka patentów na zdrowy tryb życia.
Uwielbiany przez storytellerów Paweł Tkaczyk, jeden z najlepszych ekspertów od budowania silnej marki, zachęcał aby wyjść do ludzi i słuchać tego co mówią.
Michał Kasprzyk, organizator TEDxWroclaw, przekonywał, że każdy z nas może być mówcą doskonałym. O ile nie zepsuje przemówienia, na któryś z wielu sposobów.
Tamara Bieńkowska, wieloletnia dziennikarka radiowa, trener i choach, podkreślała jak ważne w relacjach są emocje.
Dr Jakub Grabowski i Małgorzata Walczak – Gomuła z ASM Centrum Badań i Analiz Rynku, przedstawili wyniki badań na temat komunikowania się z otoczeniem miast i powiatów regionu łódzkiego.
Tomasz Kudła, digital ekspert, przekonywał, że sztuka przyrządzania sushi może pomóc w budowaniu lepszej marki miejsc, a Patrycja Obara, trenerka głosu, uczyła jak wykorzystać w tym doświadczenie.
Dr Julita Dąbrowska, ekspert employer brandingu podpowiadała jak przekuć konflikt na swoją korzyść.
10 głównych błędów przy wprowadzaniu marek terytorialnych nakreślił Michał Basiński, ekspert strategii marek.
Marcin Młynarczyk z Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi mówił o silnym zaangażowaniu mieszkańców w Budżecie Obywatelskim.
Szymon Sikorski, z agencji Pulicon podzielił się kluczowymi zasadami w budowaniu pierwszego wrażenia w kontakcie z pracownikiem instytucji publicznej.
W ciągu 12-tu lat przez Forum Promocji przewinęło się ponad 3600 uczestników, ponad 160 speakerów, którzy wzięli udział w 120 warsztatach i dziesiątkach konkursów. Forum Promocji odbywa się pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego Witolda Stępnia. Imprezie patronował Nowy Marketing, Portalmedialny.pl, Marketing przy kawie, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, TV TOYA, Radio Łódź i Telewizja 8TVR.
Więcej na promocja.lodzkie.pl
Galeria
View the embedded image gallery online at:
https://www.lodzkie.pl/strona-glowna/aktualnosci/forum-promocji-wojewodztwa-lodzkiego-2018#sigProId40acf27cf8
https://www.lodzkie.pl/strona-glowna/aktualnosci/forum-promocji-wojewodztwa-lodzkiego-2018#sigProId40acf27cf8