Łódzkie na targach turystycznych Regiontour 2017 w czeskim Brnie
wtorek, 24 stycznia 2017
REGIONTOUR to kluczowe targi wspierające turystykę krajową i przyjazdową
w Republice Czeskiej. W ramach współpracy regionalnej władze Regionu Południowych Moraw zaprosiły Województwo Łódzkie do udziału w targach.
Tradycyjnie targom towarzyszyła kompleksowa prezentacja regionów i miast turystycznych Republiki Czeskiej, a także miejsc popularnych w Europie i poza jej granicami. Znacząca rola tradycji regionalnych w turystyce podkreślona została występami folklorystycznymi i targami rzemiosła.
Na stoiskach zwiedzający mieli okazję degustować i kupić specjały kuchni regionalnych, w tym najbardziej popularne wina i piwa z Czech i Moraw. Na stoisku „łódzkiego” można było znaleźć m.in. informację na temat głównych atrakcji turystycznych województwa, katalogi gospodarstw agroturystycznych, mapy szlaków rowerowych, zabytków kultury żydowskiej i obiektów militarnych, atrakcje przyrodnicze i oferty touroperatorów.
Zwiedzający mogli zapoznać się z ofertą firmy Wiatrowy Sad z Kałęczewa i firmy piwowarskiej Jan Olbracht z Piotrkowa Trybunalskiego. W tegorocznej edycji targów GO i REGIONTOUR 2017 udział wzięło ponad 840 wystawców z 24 krajów na całkowitej powierzchni wystawienniczej 25000 m². Obok Województwa Łódzkiego swoje stoiska miały delegacje z regionów partnerskich z Austrii, Rosji, Litwy, Chorwacji, Chin, Serbii i Słowacji. Wśród gości odwiedzających targi najwięcej było mieszkańców z Czech, Słowacji, Polski i Węgier.
Tradycyjnie targom towarzyszyła kompleksowa prezentacja regionów i miast turystycznych Republiki Czeskiej, a także miejsc popularnych w Europie i poza jej granicami. Znacząca rola tradycji regionalnych w turystyce podkreślona została występami folklorystycznymi i targami rzemiosła.
Na stoiskach zwiedzający mieli okazję degustować i kupić specjały kuchni regionalnych, w tym najbardziej popularne wina i piwa z Czech i Moraw. Na stoisku „łódzkiego” można było znaleźć m.in. informację na temat głównych atrakcji turystycznych województwa, katalogi gospodarstw agroturystycznych, mapy szlaków rowerowych, zabytków kultury żydowskiej i obiektów militarnych, atrakcje przyrodnicze i oferty touroperatorów.
Zwiedzający mogli zapoznać się z ofertą firmy Wiatrowy Sad z Kałęczewa i firmy piwowarskiej Jan Olbracht z Piotrkowa Trybunalskiego. W tegorocznej edycji targów GO i REGIONTOUR 2017 udział wzięło ponad 840 wystawców z 24 krajów na całkowitej powierzchni wystawienniczej 25000 m². Obok Województwa Łódzkiego swoje stoiska miały delegacje z regionów partnerskich z Austrii, Rosji, Litwy, Chorwacji, Chin, Serbii i Słowacji. Wśród gości odwiedzających targi najwięcej było mieszkańców z Czech, Słowacji, Polski i Węgier.
Galeria
View the embedded image gallery online at:
https://www.lodzkie.pl/lodzkie-targi-turystyczne-brno-2017#sigProId8b7a5027a7
https://www.lodzkie.pl/lodzkie-targi-turystyczne-brno-2017#sigProId8b7a5027a7