Przedsiębiorco weź udział w misji gospodarczej połączonej z uczestnictwem w Targach ANUGA w Niemczech w dniach 7-11.10.2017
środa, 7 czerwca 2017
ANUGA to największa imprez targowa branży spożywczej w Europie odbywająca się co dwa lata w Kolonii. Targi podzielone są na dziesięć odrębnych stref targowych. Koncepcja targów jest wyjątkowa ponieważ łączy w jednym miejscu i czasie zadania wielu specjalistycznych targów. Jest to największe wydarzenie tego typu na świecie.
Uczestnictwo w targach jest idealnym pomysłem dla przedsiębiorców poszukujących najnowszych trendów. Nie trudno jest bowiem nie zauważyć ogromu pomysłów i inspiracji. W związku z wdrażaniem innowacji i nowych technologii w sektorze żywności i napojów rodzi się wiele pytań. Targi Anuga są idealnym miejscem do zawierania pierwszych umów oraz kontaktów handlowych. Grupy produktów prezentowanych to: dobra żywność, napoje, chłodzone i świeże jedzenie, mięso, mrożonki, nabiał, chleb i pieczywo, gorące napoje oraz usługi gastronomiczne.
Uwaga! Z przedsiębiorcami, którzy zgłoszą swój udział w projekcie zostanie zorganizowane spotkanie. Spotkanie jest obowiązkowe. Przedsiębiorca, który nie weźmie udziału w spotkaniu zostanie wykluczony z projektu. Celem spotkania będzie wyposażenie przedsiębiorców w wiedzę i praktyczne narzędzia pozwalające na analizę i diagnozę ich potencjału wewnętrznego, zewnętrznego, określenie ich pozycji rynkowej oraz wsparcie w zakresie określenia celów strategicznych mających na celu wzrost konkurencyjności na rynku międzynarodowym w kontekście udziału w wydarzeniu. Po spotkaniu zostanie wybranych 5 przedsiębiorców, którzy wezmą udział w targach. Koszt udziału finansowany jest ze środków Funduszy Europejskich. Przedsiębiorcy, którzy nie zostaną zakwalifikowani mają możliwość udziału w Targach na własny koszt po wcześniejszym zgłoszeniu drogą mailową ze wskazanymi osobami do kontaktu.
Uczestnictwo w targach jest idealnym pomysłem dla przedsiębiorców poszukujących najnowszych trendów. Nie trudno jest bowiem nie zauważyć ogromu pomysłów i inspiracji. W związku z wdrażaniem innowacji i nowych technologii w sektorze żywności i napojów rodzi się wiele pytań. Targi Anuga są idealnym miejscem do zawierania pierwszych umów oraz kontaktów handlowych. Grupy produktów prezentowanych to: dobra żywność, napoje, chłodzone i świeże jedzenie, mięso, mrożonki, nabiał, chleb i pieczywo, gorące napoje oraz usługi gastronomiczne.
Uwaga! Z przedsiębiorcami, którzy zgłoszą swój udział w projekcie zostanie zorganizowane spotkanie. Spotkanie jest obowiązkowe. Przedsiębiorca, który nie weźmie udziału w spotkaniu zostanie wykluczony z projektu. Celem spotkania będzie wyposażenie przedsiębiorców w wiedzę i praktyczne narzędzia pozwalające na analizę i diagnozę ich potencjału wewnętrznego, zewnętrznego, określenie ich pozycji rynkowej oraz wsparcie w zakresie określenia celów strategicznych mających na celu wzrost konkurencyjności na rynku międzynarodowym w kontekście udziału w wydarzeniu. Po spotkaniu zostanie wybranych 5 przedsiębiorców, którzy wezmą udział w targach. Koszt udziału finansowany jest ze środków Funduszy Europejskich. Przedsiębiorcy, którzy nie zostaną zakwalifikowani mają możliwość udziału w Targach na własny koszt po wcześniejszym zgłoszeniu drogą mailową ze wskazanymi osobami do kontaktu.
Termin wydarzenia: 7 – 11 października 2017 r.
Termin zgłoszeń: do 30.06.2017 r.
Spotkanie z przedsiębiorcami: lipiec 2017 r.
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 042 663 36 35
Pobierz załącznik:
- WZÓR UMOWY (3344 Pobrań)
- ZAŚWIADCZENIE DE MINIMIS (3300 Pobrań)
- ULOTKA INFORMACYJNA (3815 Pobrań)
- REGULAMIN UCZESTNICTWA (3330 Pobrań)
- FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (3320 Pobrań)