środa, 20 stycznia 2016

Manifest Marki

Wyjątkowość marki „Łódzkie Promuje” wynika z jej wspierającego dla marek lokalnych charakteru. Łódzkie Promuje prezentuje przykłady projektów, usług, ludzi, produktów i idei, które powstały lub realizowane są w regionie łódzkim. Promocja województwa łódzkiego z całkowicie zamierzoną i rekomendowaną służebną rolą województwa stanowi wyjście do budowania lokalnej dumy i w dłuższym horyzoncie czasowym tworzenia tożsamości regionalnej. 



 
 
środa, 20 stycznia 2016

Księga Identyfikacji

Promuje Łódzkie – to nie tylko logo w formie metki, ale również cały system znaków identyfikujących nasz region
środa, 20 stycznia 2016

Strategia

„Marka Łódzkie promuje – budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki Województwa Łódzkiego w latach 2013-2015”   to strategia promocji Województwa Łódzkiego. Prace nad nią poprzedzone zostały badaniami wizerunkowymi Województwa. Biorąc pod uwagę specyfikę regionu, postawiono na myślenie projektowe jako ideę przewodnią Strategii. 
środa, 20 stycznia 2016

Marka Łódzkie

„Marka Łódzkie promuje – budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki Województwa Łódzkiego w latach 2013-2015”   to strategia promocji Województwa Łódzkiego. Prace nad nią poprzedzone zostały badaniami wizerunkowymi Województwa. Biorąc pod uwagę specyfikę regionu, postawiono na myślenie projektowe jako ideę przewodnią Strategii.  
 
środa, 20 stycznia 2016

Po co nam to wszystko?

Napisał

Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny – takie musi być dziś wszystko to co zasługuje na naszą uwagę. Tacy musimy być my, którzy chcemy osiągnąć sukces. Wyróżnij się, albo zgiń, bądź pierwszy, najlepszy, nieszablonowy. Tylko jak to zrobić? W szkole nie ma zajęć
z odnoszenia sukcesu i bycia innowacyjnym, studia menedżerskie też nie są dla każdego, może w takim razie trzeba się urodzić geniuszem? Tak byłoby najlepiej, ale statystycznie nie mamy na to zbyt dużej szansy.
Jabłko już raz komuś spadło na głowę skłaniając do gruntownych przemyśleń nad grawitacją, koło, które do dziś napędza rozwój ludzkości też jest do naszej dyspozycji. Każdemu kolejnemu pokoleniu wydaje się, że już nic nowego nie zostało do wymyślenia. Z pozoru nawet można się z tym zgodzić, szczególnie biorąc pod uwagę obecny stan rozwoju technologicznego. Mając jednak w pamięci liczbę rzeczy, które codziennie kupujemy i doniesienia o wciąż nowych rewolucyjnych produktach, które wciąż poprawiają jakość naszego życia, musimy przyznać, że nasze potrzeby pojawiają się wraz
z produktami i usługami, które powstają po to, aby je zaspokoić. I potem słyszymy lub mówimy, „jakie to proste, czemu wcześniej na to nie wpadłem?”. No właśnie. Czytaj więcej (tu adres strony - http://dt.lodzkie.pl/masz-jakis-problem)

środa, 20 stycznia 2016

EMPATIA czyli o sztuce chodzenia w cudzych butach

Napisał

Tak jak podróż zaczyna się od jednego kroku, tak innowacje i sukces zaczynają się od potrzeby i chęci jej zaspokojenia. Wiemy już czego nam lub naszym klientom potrzeba. Bierzemy się więc za projektowanie produktu/usługi. Przygotowujemy brief lub po prostu formułujemy wytyczne oraz ograniczenia dotyczące wykonalności, opłacalności, atrakcyjności, terminów, etc. Czas na zbudowanie zespołu – interdyscyplinarnej grupy, w której znajdą się przedstawiciele wszystkich zainteresowanych grup, w tym koniecznie użytkownicy ostateczni, którzy i tak prędzej czy później zweryfikują zasadność podjętych przez nas działań. Wartością takiego zespołu jest jego potencjał będący sumą doświadczeń wszystkich jego członków.
Czytaj więcej http://dt.lodzkie.pl/empatia-czyli-o-sztuce-chodzenia-w-cudzych-butach

środa, 20 stycznia 2016

Wyobraź sobie budzisz się rano i … EUREKA!

Napisał

Wymyśliłeś, znalazłeś sposób na zbicie fortuny! Siadasz i bez chwili namysłu czytasz, piszesz, planujesz, szacujesz, rozwiewasz ostatnie wątpliwości. Jesteś geniuszem, znalazłeś antidotum na dotychczas nierozwiązany problem. Jesteś przekonany, że wszyscy będą zachwyceni. Nie pytasz ich teraz o zdanie, ktoś mógłby przecież ukraść twój przełomowy pomysł. Poza tym nadal masz w pamięci stwierdzenie przypisywane H. Fordowi „Gdybym na początku swojej kariery jako przedsiębiorca zapytał klientów, czego chcą, wszyscy byliby zgodni: chcemy szybszych koni. Więc ich nie pytałem”. Ty też nie będziesz nikogo pytał o zdanie. Przekonany o swojej nieomylności, wprowadzasz pomysł w życie, uruchamiasz produkcję, sprzedaż. Czekasz na zyski i splendor. Czekasz i czekasz, a tu niestety ani pieniędzy, ani sławy. Niepowodzenie. Możesz oczywiście teraz zwinąć interes, obrazić się na cały świat i jak inne niezrozumiałe wybitne jednostki czekać na pośmiertne uznanie. Możesz też wrócić do samego początku i krok po kroku przeanalizować to co cię spotkało. Pamiętaj, że sukcesy się celebruje, a najwięcej i tak nauczymy się na porażkach. Czytaj więcej (http://dt.lodzkie.pl/wyobraz-sobie-budzisz-sie-rano-i-eureka)

środa, 20 stycznia 2016

Aktualności

{loadposition news}
poniedziałek, 23 lutego 2015

Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny

Napisał

 
Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny – takie musi być dziś wszystko to co zasługuje na naszą uwagę. Tacy musimy być my, którzy chcemy osiągnąć sukces. Wyróżnij się, albo zgiń, bądź pierwszy, najlepszy, nieszablonowy. Tylko jak to zrobić? W szkole nie ma zajęć
z odnoszenia sukcesu i bycia innowacyjnym, studia menedżerskie też nie są dla każdego, może w takim razie trzeba się urodzić geniuszem? Tak byłoby najlepiej, ale statystycznie nie mamy na to zbyt dużej szansy.
Jabłko już raz komuś spadło na głowę skłaniając do gruntownych przemyśleń nad grawitacją, koło, które do dziś napędza rozwój ludzkości też jest do naszej dyspozycji. Każdemu kolejnemu pokoleniu wydaje się, że już nic nowego nie zostało do wymyślenia. Z pozoru nawet można się z tym zgodzić, szczególnie biorąc pod uwagę obecny stan rozwoju technologicznego. Mając jednak w pamięci liczbę rzeczy, które codziennie kupujemy i doniesienia o wciąż nowych rewolucyjnych produktach, które wciąż poprawiają jakość naszego życia, musimy przyznać, że nasze potrzeby pojawiają się wraz
z produktami i usługami, które powstają po to, aby je zaspokoić. I potem słyszymy lub mówimy, „jakie to proste, czemu wcześniej na to nie wpadłem?”. No właśnie. Czytaj więcej (tu adres strony - http://dt.lodzkie.pl/masz-jakis-problem)

Strona 2 z 2