facebook
Menu

Aktualności

8 sposobów na niepowodzenie w biznesie

17-03-2016

Z roku na rok w Polsce rośnie liczba zakładanych nowych firm. Rok 2015 był pod tym względem rekordowy. Liczba rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym była największa od 2001 r. Tylko...

Czytaj więcej

Wielkie plum – czyli o eksplozji pomysłowości

16-03-2016

48 godzin, ponad 140 miast na całym świecie, 434 użytecznych prototypów, mnóstwo pracy i dobrego humoru – to wszystko wydarzyło się w ostatni weekend podczas Global Service Jam 2016. W tym...

Czytaj więcej

Innowacje w usługach publicznych – czy to możliwe?

16-03-2016

Biznes już zaczyna rozumieć, że aby być konkurencyjny, musi być innowacyjny. Firmy zorientowane na potrzeby klientów, projektowanie marzeń i przy okazji ich spełnianie bardzo szybko zdobywają przewagę konkurencyjną i odnajdują...

Czytaj więcej

Design thinking w edukacji… 4 przykłady innowacyjnego podejścia do kształcenia

16-03-2016

Podobno każdy z nas rodzi się pomysłowy i twórczy. I rzeczywiście coś w tym jest; wystarczy poobserwować przez chwilę zabawy naszych dzieci, które niestrudzone nadają nowe tożsamości miskom czy łyżkom...

Czytaj więcej

4 dowody na to, że na kreatywności można zarobić

16-03-2016

Jesteś kreatywny i pomysłowy? A zarabiasz na tym pieniądze? Jeśli tak – brawo Ty, jeśli nie, zastanów się dlaczego. „Innowacja zaczyna się od spojrzenia” (Tom Kelly). Czy patrzysz uważnie na to...

Czytaj więcej

Po co nam to wszystko?

16-03-2016

Rozpoczynając kolejny etap procesu, możemy przez chwilkę poczuć się jak osoba stojąca przed wypełnioną po brzegi szafą twierdzącą, że nie ma co na siebie włożyć. My też mamy mnóstwo papierów:...

Czytaj więcej

EMPATIA czyli o sztuce chodzenia w cudzych butach

16-03-2016

Tak jak podróż zaczyna się od jednego kroku, tak innowacje i sukces zaczynają się od potrzeby i chęci jej zaspokojenia. Wiemy już czego nam lub naszym klientom potrzeba. Bierzemy się...

Czytaj więcej

Wyobraź sobie budzisz się rano i … EUREKA!

16-03-2016

Wymyśliłeś, znalazłeś sposób na zbicie fortuny! Siadasz i bez chwili namysłu czytasz, piszesz, planujesz, szacujesz, rozwiewasz ostatnie wątpliwości. Jesteś geniuszem, znalazłeś antidotum na dotychczas nierozwiązany problem. Jesteś przekonany, że wszyscy...

Czytaj więcej

Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny

16-03-2016

  Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny – takie musi być dziś wszystko to co zasługuje na naszą uwagę. Tacy musimy być my, którzy chcemy osiągnąć sukces. Wyróżnij się, albo zgiń, bądź...

Czytaj więcej

5 skutecznych porad jak spełnić oczekiwania klientów

25-01-2016

Prowadząc działalność liczysz na zysk. To oczywiste. Aby zarobić, musisz coś sprzedać; czyli ktoś musi kupić coś co oferujesz. Klienci, jeśli nawet nie są wybredni to wiedzą czego oczekują od...

Czytaj więcej

Czas przejść od słów do czynów…

25-01-2016

Pomysły, które zostały wygenerowane i wyselekcjonowane w czasie trwania poprzedniego etapu procesu, teraz muszą przybrać bardziej namacalną formę, tzn. marzenia, idee, wyobrażenia o końcowym efekcie naszej pracy muszą być uzewnętrznione...

Czytaj więcej

Generowanie pomysłów

25-01-2016

Dotychczasowe etapy procesu doprowadziły nas do zidentyfikowania potrzeb naszych odbiorców. Czas zamienić te potrzeby w perspektywy. Dla nas będą to perspektywy na sukces, dla naszych użytkowników na poprawę jakości życia...

Czytaj więcej

Skrzynka z narzędziami…

25-01-2016

„Design thinking rzadko okazuje się eleganckim przeskakiwaniem z jednego szczytu na drugi; raczej testuje ono naszą emocjonalną kondycję i rzuca wyzwanie naszej umiejętności współpracy, lecz wytrwałość zostaje wynagrodzona spektakularnymi wynikami”...

Czytaj więcej

Po co nam to wszystko?

20-01-2016

Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny – takie musi być dziś wszystko to co zasługuje na naszą uwagę. Tacy musimy być my, którzy chcemy osiągnąć sukces. Wyróżnij się, albo zgiń, bądź...

Czytaj więcej

EMPATIA czyli o sztuce chodzenia w cudzych butach

20-01-2016

Tak jak podróż zaczyna się od jednego kroku, tak innowacje i sukces zaczynają się od potrzeby i chęci jej zaspokojenia. Wiemy już czego nam lub naszym klientom potrzeba. Bierzemy się...

Czytaj więcej

Wyobraź sobie budzisz się rano i … EUREKA!

20-01-2016

Wymyśliłeś, znalazłeś sposób na zbicie fortuny! Siadasz i bez chwili namysłu czytasz, piszesz, planujesz, szacujesz, rozwiewasz ostatnie wątpliwości. Jesteś geniuszem, znalazłeś antidotum na dotychczas nierozwiązany problem. Jesteś przekonany, że wszyscy...

Czytaj więcej

Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny

23-02-2015

  Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny – takie musi być dziś wszystko to co zasługuje na naszą uwagę. Tacy musimy być my, którzy chcemy osiągnąć sukces. Wyróżnij się, albo zgiń, bądź...

Czytaj więcej

 
 

Dane kotnaktowe

Urząd Marszałkowski
Województwa Łódzkiego

al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
NIP: 725-17-08-148
tel. 42 663 30 00
tel. 42 663 33 80
tel. kom. 695 356 594
e-mail: info@lodzkie.pl