Aktualności marka (17)

środa, 16 marca 2016
48 godzin, ponad 140 miast na całym świecie, 434 użytecznych prototypów, mnóstwo pracy i dobrego humoru – to wszystko wydarzyło się w ostatni weekend podczas Global Service Jam 2016. W tym roku Łódź również dołożyła swoją cegiełkę do tego ogólnoświatowego festiwalu pomysłowości. Temat, nad którym pracowaliśmy na Łódź Service Jam…
środa, 16 marca 2016
Biznes już zaczyna rozumieć, że aby być konkurencyjny, musi być innowacyjny. Firmy zorientowane na potrzeby klientów, projektowanie marzeń i przy okazji ich spełnianie bardzo szybko zdobywają przewagę konkurencyjną i odnajdują się na bardzo dynamicznym rynku. Szkoły i uczelnie też dochodzą coraz częściej do wniosku, że stanowią bardzo ważne ogniwo w…
środa, 16 marca 2016
Podobno każdy z nas rodzi się pomysłowy i twórczy. I rzeczywiście coś w tym jest; wystarczy poobserwować przez chwilę zabawy naszych dzieci, które niestrudzone nadają nowe tożsamości miskom czy łyżkom kuchennym lub wcielają się w role swoich bajkowych bohaterów. Później dzieci idą do szkoły i muszą zmierzyć się z systemem,…
środa, 16 marca 2016
Rozpoczynając kolejny etap procesu, możemy przez chwilkę poczuć się jak osoba stojąca przed wypełnioną po brzegi szafą twierdzącą, że nie ma co na siebie włożyć. My też mamy mnóstwo papierów: wywiady, relacje, sugestie, być może jakąś dokumentację fotograficzną lub filmową. Czasami, jeżeli dysponujemy większym budżetem, mamy także analizy i wyniki…
środa, 16 marca 2016
Tak jak podróż zaczyna się od jednego kroku, tak innowacje i sukces zaczynają się od potrzeby i chęci jej zaspokojenia. Wiemy już czego nam lub naszym klientom potrzeba. Bierzemy się więc za projektowanie produktu/usługi. Przygotowujemy brief lub po prostu formułujemy wytyczne oraz ograniczenia dotyczące wykonalności, opłacalności, atrakcyjności, terminów, etc. Czas…
środa, 16 marca 2016
Wymyśliłeś, znalazłeś sposób na zbicie fortuny! Siadasz i bez chwili namysłu czytasz, piszesz, planujesz, szacujesz, rozwiewasz ostatnie wątpliwości. Jesteś geniuszem, znalazłeś antidotum na dotychczas nierozwiązany problem. Jesteś przekonany, że wszyscy będą zachwyceni. Nie pytasz ich teraz o zdanie, ktoś mógłby przecież ukraść twój przełomowy pomysł. Poza tym nadal masz w…
środa, 16 marca 2016
  Innowacyjny, przełomowy, hipsterski, wyjątkowy, kreatywny – takie musi być dziś wszystko to co zasługuje na naszą uwagę. Tacy musimy być my, którzy chcemy osiągnąć sukces. Wyróżnij się, albo zgiń, bądź pierwszy, najlepszy, nieszablonowy. Tylko jak to zrobić? W szkole nie ma zajęć z odnoszenia sukcesu i bycia innowacyjnym, studia…
poniedziałek, 25 stycznia 2016
Prowadząc działalność liczysz na zysk. To oczywiste. Aby zarobić, musisz coś sprzedać; czyli ktoś musi kupić coś co oferujesz. Klienci, jeśli nawet nie są wybredni to wiedzą czego oczekują od produktu lub usługi. A czy ty znasz te oczekiwania? Czy wiesz, że „80% organizacji twierdzi, że dostarcza usługi na bardzo…
Strona 1 z 2