Szansa na wyjazd do Chin
czwartek, 1 lutego 2018
Rozpoczęła się rekrutacja na nieodpłatne szkolenie przygotowujące łódzkich przedsiębiorców branży spożywczej do nawiązania współpracy handlowej z kupcami z Chin. Odbędzie się ono w piątek 9 lutego. Spośród uczestników szkolenia wybranych zostanie pięć firm, których przedstawiciele w marcu wezmą udział w misji gospodarczej w Chengdu.
Zarówno warsztat, jak i misja gospodarcza są elementem projektu „Łódzkie w Chinach” zainicjowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, a finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Z tej okazji mają szansę skorzystać wyłącznie przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw z Łódzkiego, którzy 9 lutego wezmą udział w szkoleniu rozpoczynającym się o godz. 8.30 w Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Łodzi przy ulicy Narutowicza 34. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto rejestrować się jak najszybciej. Można to zrobić poprzez stronę http://golodzkie.com/.
- Wiemy, że połączenie kolejowe z Chinami to dla naszego regionu okazja, jakiej nie ma nikt inny w Polsce – mówi marszałek województwa Witold Stępień. – Szansa na rozwój, kontakty i oczywiście na zyski dla naszych rodzimych przedsiębiorców. To dlatego od ponad dwóch lat prowadzimy jako urząd swoje biuro w Chengdu, gdzie powołany pełnomocnik ma za zadanie m.in. wspierać polskich biznesmenów. Dlatego też tak konsekwentnie inwestujemy w szkolenia i misje, które mają przyspieszyć ekspansję małych i średnich firm z łódzkiego w Chinach. Czy warto to robić? Sześć podpisanych umów o współpracę, będących efektem zeszłorocznej podróży handlowej mówi samo za siebie. Teraz będziemy windować i promować kolejną grupę przedsiębiorców. Liczymy na konkretne efekty biznesowe dla nich.
Dwuetapowy projekt „Łódzkie w Chinach” został zaplanowany w ten sposób, by zmaksymalizować szanse firm z naszego regionu na zaistnienie na chińskiej mapie gospodarczej. Etap pierwszy, czyli szkolenie, pozwoli oswoić się z ideą budowania biznesu i da niezbędną wiedzę dotyczącą ekonomicznej i kulturowej specyfiki rynku chińskiego. Podczas kilku godzin wykładów i warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić swój biznes w Chinach, gdzie należy szukać odpowiedniego wsparcia instytucjonalnego, czego unikać w relacjach z chińskimi partnerami oraz w jaki sposób organizować kanały dystrybucji. Spotkanie poprowadzi Bartosz Ziółek, dyrektor generalny firmy Amber Global Consulting, jeden z czołowych polskich ekspertów rynku chińskiego. Podzieli się on z uczestnikami nie tylko wiedzą, ale też praktycznymi wskazówkami zebranymi podczas ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego, w ramach którego pomaga polskim firmom rozwijać skrzydła na rynku chińskim.
Drugim etapem jest udział w misjach gospodarczych, czyli szczegółowo i z rozmachem zaprojektowanych wyjazdach biznesowych do Chengdu, stolicy regionu Syczuan, znanej jako ambitne i chłonne „miasto przyszłości”. Podczas misji uczestnicy poznają w praktyce specyfikę kontaktów z chińskimi handlowcami i inwestorami, wezmą udział w zaaranżowanych aktywnościach biznesowych z kilkudziesięcioma wyselekcjonowanymi, dużymi kupcami. Przede wszystkim jednak przedsiębiorcy będą mieli szansę zaprezentowania swoich produktów w ramach Międzynarodowych Targów Produktów Spożywczych i Alkoholowych Tang Jiu Hui 2018 oraz w ramach 10-dniowej kampanii promocyjnej, która rozpocznie się na kilka dni przed Targami i potrwa jeszcze po ich zakończeniu.
mac
Zarówno warsztat, jak i misja gospodarcza są elementem projektu „Łódzkie w Chinach” zainicjowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, a finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Z tej okazji mają szansę skorzystać wyłącznie przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw z Łódzkiego, którzy 9 lutego wezmą udział w szkoleniu rozpoczynającym się o godz. 8.30 w Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Łodzi przy ulicy Narutowicza 34. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto rejestrować się jak najszybciej. Można to zrobić poprzez stronę http://golodzkie.com/.
- Wiemy, że połączenie kolejowe z Chinami to dla naszego regionu okazja, jakiej nie ma nikt inny w Polsce – mówi marszałek województwa Witold Stępień. – Szansa na rozwój, kontakty i oczywiście na zyski dla naszych rodzimych przedsiębiorców. To dlatego od ponad dwóch lat prowadzimy jako urząd swoje biuro w Chengdu, gdzie powołany pełnomocnik ma za zadanie m.in. wspierać polskich biznesmenów. Dlatego też tak konsekwentnie inwestujemy w szkolenia i misje, które mają przyspieszyć ekspansję małych i średnich firm z łódzkiego w Chinach. Czy warto to robić? Sześć podpisanych umów o współpracę, będących efektem zeszłorocznej podróży handlowej mówi samo za siebie. Teraz będziemy windować i promować kolejną grupę przedsiębiorców. Liczymy na konkretne efekty biznesowe dla nich.
Dwuetapowy projekt „Łódzkie w Chinach” został zaplanowany w ten sposób, by zmaksymalizować szanse firm z naszego regionu na zaistnienie na chińskiej mapie gospodarczej. Etap pierwszy, czyli szkolenie, pozwoli oswoić się z ideą budowania biznesu i da niezbędną wiedzę dotyczącą ekonomicznej i kulturowej specyfiki rynku chińskiego. Podczas kilku godzin wykładów i warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić swój biznes w Chinach, gdzie należy szukać odpowiedniego wsparcia instytucjonalnego, czego unikać w relacjach z chińskimi partnerami oraz w jaki sposób organizować kanały dystrybucji. Spotkanie poprowadzi Bartosz Ziółek, dyrektor generalny firmy Amber Global Consulting, jeden z czołowych polskich ekspertów rynku chińskiego. Podzieli się on z uczestnikami nie tylko wiedzą, ale też praktycznymi wskazówkami zebranymi podczas ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego, w ramach którego pomaga polskim firmom rozwijać skrzydła na rynku chińskim.
Drugim etapem jest udział w misjach gospodarczych, czyli szczegółowo i z rozmachem zaprojektowanych wyjazdach biznesowych do Chengdu, stolicy regionu Syczuan, znanej jako ambitne i chłonne „miasto przyszłości”. Podczas misji uczestnicy poznają w praktyce specyfikę kontaktów z chińskimi handlowcami i inwestorami, wezmą udział w zaaranżowanych aktywnościach biznesowych z kilkudziesięcioma wyselekcjonowanymi, dużymi kupcami. Przede wszystkim jednak przedsiębiorcy będą mieli szansę zaprezentowania swoich produktów w ramach Międzynarodowych Targów Produktów Spożywczych i Alkoholowych Tang Jiu Hui 2018 oraz w ramach 10-dniowej kampanii promocyjnej, która rozpocznie się na kilka dni przed Targami i potrwa jeszcze po ich zakończeniu.
mac
Galeria
View the embedded image gallery online at:
https://www.lodzkie.pl/strona-glowna/aktualnosci/szansa-na-wyjazd-do-chin#sigProId10831ef770
https://www.lodzkie.pl/strona-glowna/aktualnosci/szansa-na-wyjazd-do-chin#sigProId10831ef770