Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki
wtorek, 5 marca 2019
Polskie Marki Turystyczne to projekt stworzony przez Ministerstwo Sportu i Turystyki we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną, przy wsparciu regionalnych organizacji turystycznych oraz ekspertów zewnętrznych, polegający na stworzeniu pakietów produktów turystycznych tworzących spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został również wpisany do Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju do roku 2020…
poniedziałek, 4 marca 2019
Kampania POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY po raz kolejny inspiruje nas do aktywnego wypoczynku. Zainicjowało ją Ministerstwo Sportu i Turystyki, a od czterech edycji organizatorem jest Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z MSiT. Ten ogólnopolski pakiet ofert tworzą hotelarze, restauratorzy, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu…