Wiedzą już jak skutecznie sprzedawać
Konkurencja w branży turystycznej jest ogromna. Aby przebić się do klienta ze swoją oferta trzeba włożyć w to sporo pracy, a przede wszystkim wykazać się elastycznością i kreatywnością.
Do takiego podejścia i sposobu na biznes przekonywaliśmy właścicieli gospodarstw agroturystycznych podczas szkolenia, które odbyło się w dniach 11–13 kwietnia w Kielcach.
Trzydniowe szkolenie pod nazwą „Formy wspierania sprzedaży usług agroturystycznych” miało głównie uświadomić uczestnikom jak ważny jest pozytywny wizerunek firmy i jak go zbudować. W przypadku branży turystycznej, w tym także agroturystycznej, dobra reputacja i pozytywny wizerunek to większa część majątku takiego gospodarstwa. Kiedy wizerunek ten zostaje podważony firma przekracza granicę za którą nie ma już nic. Z uwagi na to, że na wizerunek przedsiębiorstwa składa się tożsamość firmy, reputacja, oferta usługowa, otoczenie fizyczne (środowisko) i personel pierwszego kontaktu, było o czym mówić podczas codziennych spotkań z trenerem.
Wsparciem dla teorii z zakresu promocji i reklamy stała się wizyta na Targach Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL, które w tym samym czasie odbywały się w Kielcach. Okazało się, że słuchacze byli wyjątkowo zaangażowani, bo zdobyte podczas wykładu informacje przełożyły się na zdobycie klientów i nawiązanie współpracy.
Anna Rzeźnik-Osuwniak
SR KSOW WŁ
Do takiego podejścia i sposobu na biznes przekonywaliśmy właścicieli gospodarstw agroturystycznych podczas szkolenia, które odbyło się w dniach 11–13 kwietnia w Kielcach.
Trzydniowe szkolenie pod nazwą „Formy wspierania sprzedaży usług agroturystycznych” miało głównie uświadomić uczestnikom jak ważny jest pozytywny wizerunek firmy i jak go zbudować. W przypadku branży turystycznej, w tym także agroturystycznej, dobra reputacja i pozytywny wizerunek to większa część majątku takiego gospodarstwa. Kiedy wizerunek ten zostaje podważony firma przekracza granicę za którą nie ma już nic. Z uwagi na to, że na wizerunek przedsiębiorstwa składa się tożsamość firmy, reputacja, oferta usługowa, otoczenie fizyczne (środowisko) i personel pierwszego kontaktu, było o czym mówić podczas codziennych spotkań z trenerem.
Wsparciem dla teorii z zakresu promocji i reklamy stała się wizyta na Targach Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL, które w tym samym czasie odbywały się w Kielcach. Okazało się, że słuchacze byli wyjątkowo zaangażowani, bo zdobyte podczas wykładu informacje przełożyły się na zdobycie klientów i nawiązanie współpracy.
Anna Rzeźnik-Osuwniak
SR KSOW WŁ