Czym się kierujemy?
1. MISJA I WIZJA
Misja i Wizja są wspólnym wzorcem dla wszystkich pracowników Urzędu, spajającym podejmowane działania oraz motywującym do ciągłego rozwoju i doskonalenia. Osiągnięcie wizerunku nowoczesnej instytucji świadczącej usługi wysokiej jakości jest możliwe wyłącznie dzięki zaangażowanym pracownikom i skutecznym liderom.
Opracowane misja i wizja nie są dla nas jedynie deklaracją lecz również wyrazem przekonania, jak ważna jest nasza praca. Określone w Strategii czynniki sukcesu wyznaczają kierunek działań i zmian.
Jakie są nasze podstawowe cele?
- Urząd jest Instytucją Otwartą, świadomie kształtującą swój wizerunek proklienckiej organizacji, wykorzystującą wiele źródeł i sposobów komunikacji.
- Urząd jest Instytucją Dostępną i Otwartą, nastawioną na kompleksowe świadczenie usług, w tym drogą elektroniczną.
- Urząd postrzegany jest jako „Dobry Pracodawca”.
- Urząd zarządzany jest nowocześnie, innowacyjnie, przyjaźnie dla środowiska.
- Urząd świadczy usługi wysokiej jakości (sprawnie, skutecznie, obiektywnie, zgodnie z prawem, terminowo).
- Wartość Urzędu kształtują aktywni, skuteczni liderzy oraz identyfikujący się z nimi, świadomi, kompetentni, wykształceni, zmotywowani i zaangażowani pracownicy.
- Urząd jest Dobrym Gospodarzem zarządzającym w sposób optymalny posiadanymi zasobami finansowymi i majątkowymi.
- Urząd działając prewencyjnie, wprowadza mechanizmy zapobiegające wystąpieniu zdarzeń o charakterze korupcyjnym.
Realizacja misji poprzez wykonywanie celów i zadań Urzędu stwarza niepowtarzalną szansę na połączenie pracy na rzecz rozwoju regionu z własnym rozwojem zawodowym.
2. KODEKS ETYKI
Nasz Kodeks Etyki określa wartości, zasady i standardy zachowania wszystkich pracowników urzędu (bez względu na zajmowane stanowisko), a także współpracujących z nami stażystów i praktykantów. Wykonujemy zadania publiczne, dlatego niezwykle istotne jest, aby każde nasze postępowanie było zgodne z zasadami:
- praworządności,
- bezstronności i bezinteresowności,
- uczciwości i rzetelności,
- odpowiedzialności,
- jawności,
- dbałości o dobre imię urzędu i jego pracowników,
-
uprzejmości i życzliwości w kontaktach urzędu i współpracownikami.
Dla naszych klientów zewnętrznych Kodeks Etyki stanowi ważne źródło informacji, jakich zachowań w codziennych kontaktach mogą oczekiwać od każdego z nas. Dokument ten zawiera również wskazówki, jakich działań należy się wystrzegać oraz do kogo można zgłosić swoje wątpliwości dotyczące etycznego zachowania.
Pobierz załącznik:
- Pobierz pełną treść Kodeksu Etyki (1164 Pobrań)