Badanie zadowolenia klienta
W związku z dążeniem do poprawy jakości świadczonych usług prowadzone jest w urzędzie badanie zadowolenia klienta. Dzięki niemu uzyskiwane są informacje między innymi na temat sprawności i szybkości obsługi, dostępności potrzebnych informacji, łatwości poruszania się po urzędzie, kultury osobistej pracowników.
Marszałek Województwa Łódzkiego przyjął Procedurę badania i monitorowania zadowolenia klienta, która nakłada na komórki, które mają kontakt z klientem zewnętrznym obowiązek badania i monitorowania zadowolenia klienta za pomocą metody CSI oraz m.in. ankiet, skarg, wniosków, doniesień medialnych.
Wyniki i analiza z przeprowadzanego badania zadowolenia klienta prezentowane są Marszałkowi podczas przeglądu zarządzania.
Marszałek Województwa Łódzkiego przyjął Procedurę badania i monitorowania zadowolenia klienta, która nakłada na komórki, które mają kontakt z klientem zewnętrznym obowiązek badania i monitorowania zadowolenia klienta za pomocą metody CSI oraz m.in. ankiet, skarg, wniosków, doniesień medialnych.
Wyniki i analiza z przeprowadzanego badania zadowolenia klienta prezentowane są Marszałkowi podczas przeglądu zarządzania.
Pobierz załącznik:
- Pobierz procedurę badania i monitorowania zadowolenia klienta w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego (Zarządzenie Nr 56/14 Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 26 września 2014 r.) (4747 Pobrań)
- Pobierz załącznik nr 1 (3829 Pobrań)
- Pobierz załącznik nr 2 (3764 Pobrań)
- Pobierz załącznik nr 3 (9122 Pobrań)
- Pobierz Zarządzenia Nr 26/15 MWŁ z dnia 14 maja 2015 r. w sprawie zmiany Procedury badania i monitorowania zadowolenia klienta w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 56/14 Marszałka Województwa Łódzkiego z (3398 Pobrań)