IV edycja wydarzenia "Marka Wspiera Markę" już 16 listopada! Dołącz do strefy showroom!
wtorek, 5 listopada 2019
Szanowni Państwo,
Już 16 listopada br. w Łodzi, odbędzie się IV edycja wydarzenia „Marka Wspiera Markę”. Współorganizatorami wydarzenia są Województwo Łódzkie oraz Personal Branding Polska.
„Marka Wspiera Markę” to wielowymiarowe wydarzenie branżowe łączące aspekt networkingowy (wymiana doświadczeń, nawiązywanie współpracy sektorowej i międzysektorowej), oraz promocyjny (począwszy od strefy showroomów – prezentacja oferty projektantów i partnerów biorących udział w wydarzeniu, po organizację pokazu mody skupiającego potencjał zarówno dojrzałych marek jak i początkujących przedsiębiorców – projektantów młodego pokolenia).
Koncepcja „Marka Wspiera Markę”
Łączenie marek, wzajemna wymiana i współpraca to podstawowa idea projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział zarówno znani projektanci oraz ci, którzy na rozpoznawalność dopiero pracują i debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych.
Co wyróżnia „Marka Wspiera Markę”?
Projekt „Marka Wspiera Markę” zrodził się z głębokiej wiary w ideę, iż samemu można zdziałać wiele, ale we współpracy można osiągnąć wszystko. To jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy we współpracy tak wiele różnych marek. W idei multibrandingu zawarto myśl wzajemnej pomocy, dlatego każdy uczestnik wydarzenia daje coś od siebie, ale również otrzymuje!
Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. spożywczego, kosmetycznego, IT, czy szkoleniowego). Inicjatywę wspierali m.in. BRAND24, Monnari, Dom Jubilerski A&A, Citi Handlowy, Gabriella, Konrad, Primavera, Polwell, ANAGRA, NETMI Group, Foods by Ann, Jantoń, Golden Rose, Porsche, Audi, Wiatrowy Sad, Oceanic - AA.
„Marka Wspiera Markę” to narzędzie promocyjne oraz jedyna taka branżowa platforma integracji biznesu, szkół wyższych, instytucji otoczenia biznesu, środowisk artystycznych, w tym również najważniejszych osobistości ze świata mody i designu. Dotychczas w projekt „Marka wspiera Markę” zaangażowani byli m.in. Agnieszka Ścibior - redaktor mody w „VOGUE”, stylista i dyrektor kreatywny, Maciej Zień i Tomasz Ossoliński – polscy projektanci światowej sławy i ikony mody w Polsce. W aspekcie merytorycznym wydarzenie wzbogaciła Karolina Sulej - dziennikarka, reporterka, redaktorka „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Ekstra” – wygłaszając dedykowany zmianom branżowym w województwie łódzkim wykład pt. „Miasto Ręka Maszyna”.
Jakie są korzyści dla marek biorących udział w pokazie, szczególnie tych początkujących?
U podstaw projektu stoi kooperacja doświadczonych firm o ugruntowanej pozycji na rynku regionalnym i ogólnopolskim z początkującymi młodymi projektantami – stawiającymi pierwsze kroki w świecie biznesu. Największe korzyści dla marek biorących udział w pokazie to m.in. pierwsze doświadczenie z wydarzeniem branżowym na tak dużą skalę, wzrost rozpoznawalności marki poprzez współtworzenie pokazu mody, pozyskanie nowych klientów i kontraktów branżowych, promocja w mediach regionalnych i ogólnopolskich. Dla firm, które posiadają już silną pozycję na rynku jest to kwestia umacniania pozytywnego wizerunku jako marki odpowiedzialnej społecznie (działania CSR), względów prestiżowych, ale również swoistej misji, którą wielokrotnie na forum regionalnym wyrażali przedstawiciele sektora włókienniczego – zintegrowane wsparcie i promocja branży w województwie łódzkim.
Firmy zainteresowane wzięciem udziału w wydarzeniu w charakterze Partnera proszone są o przesłanie maila zgłoszeniowego (zawierającego nazwę firmy, opisującego rodzaj działalności, propozycję rodzaju zaangażowania marki w wydarzenie) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Z uwagi na ograniczoną liczbę stanowisk w strefie wystawienniczej, decyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowych informacji udziela pracownik merytoryczny:
Katarzyna Grzybowska, tel. 42 291 97 58, 512-381-325
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Promocji Przedsiębiorczości
Departament Promocji
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.
Już 16 listopada br. w Łodzi, odbędzie się IV edycja wydarzenia „Marka Wspiera Markę”. Współorganizatorami wydarzenia są Województwo Łódzkie oraz Personal Branding Polska.
„Marka Wspiera Markę” to wielowymiarowe wydarzenie branżowe łączące aspekt networkingowy (wymiana doświadczeń, nawiązywanie współpracy sektorowej i międzysektorowej), oraz promocyjny (począwszy od strefy showroomów – prezentacja oferty projektantów i partnerów biorących udział w wydarzeniu, po organizację pokazu mody skupiającego potencjał zarówno dojrzałych marek jak i początkujących przedsiębiorców – projektantów młodego pokolenia).
Koncepcja „Marka Wspiera Markę”
Łączenie marek, wzajemna wymiana i współpraca to podstawowa idea projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział zarówno znani projektanci oraz ci, którzy na rozpoznawalność dopiero pracują i debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych.
Co wyróżnia „Marka Wspiera Markę”?
Projekt „Marka Wspiera Markę” zrodził się z głębokiej wiary w ideę, iż samemu można zdziałać wiele, ale we współpracy można osiągnąć wszystko. To jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy we współpracy tak wiele różnych marek. W idei multibrandingu zawarto myśl wzajemnej pomocy, dlatego każdy uczestnik wydarzenia daje coś od siebie, ale również otrzymuje!
Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. spożywczego, kosmetycznego, IT, czy szkoleniowego). Inicjatywę wspierali m.in. BRAND24, Monnari, Dom Jubilerski A&A, Citi Handlowy, Gabriella, Konrad, Primavera, Polwell, ANAGRA, NETMI Group, Foods by Ann, Jantoń, Golden Rose, Porsche, Audi, Wiatrowy Sad, Oceanic - AA.
„Marka Wspiera Markę” to narzędzie promocyjne oraz jedyna taka branżowa platforma integracji biznesu, szkół wyższych, instytucji otoczenia biznesu, środowisk artystycznych, w tym również najważniejszych osobistości ze świata mody i designu. Dotychczas w projekt „Marka wspiera Markę” zaangażowani byli m.in. Agnieszka Ścibior - redaktor mody w „VOGUE”, stylista i dyrektor kreatywny, Maciej Zień i Tomasz Ossoliński – polscy projektanci światowej sławy i ikony mody w Polsce. W aspekcie merytorycznym wydarzenie wzbogaciła Karolina Sulej - dziennikarka, reporterka, redaktorka „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Ekstra” – wygłaszając dedykowany zmianom branżowym w województwie łódzkim wykład pt. „Miasto Ręka Maszyna”.
Jakie są korzyści dla marek biorących udział w pokazie, szczególnie tych początkujących?
U podstaw projektu stoi kooperacja doświadczonych firm o ugruntowanej pozycji na rynku regionalnym i ogólnopolskim z początkującymi młodymi projektantami – stawiającymi pierwsze kroki w świecie biznesu. Największe korzyści dla marek biorących udział w pokazie to m.in. pierwsze doświadczenie z wydarzeniem branżowym na tak dużą skalę, wzrost rozpoznawalności marki poprzez współtworzenie pokazu mody, pozyskanie nowych klientów i kontraktów branżowych, promocja w mediach regionalnych i ogólnopolskich. Dla firm, które posiadają już silną pozycję na rynku jest to kwestia umacniania pozytywnego wizerunku jako marki odpowiedzialnej społecznie (działania CSR), względów prestiżowych, ale również swoistej misji, którą wielokrotnie na forum regionalnym wyrażali przedstawiciele sektora włókienniczego – zintegrowane wsparcie i promocja branży w województwie łódzkim.
Firmy zainteresowane wzięciem udziału w wydarzeniu w charakterze Partnera proszone są o przesłanie maila zgłoszeniowego (zawierającego nazwę firmy, opisującego rodzaj działalności, propozycję rodzaju zaangażowania marki w wydarzenie) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Z uwagi na ograniczoną liczbę stanowisk w strefie wystawienniczej, decyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowych informacji udziela pracownik merytoryczny:
Katarzyna Grzybowska, tel. 42 291 97 58, 512-381-325
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Promocji Przedsiębiorczości
Departament Promocji
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.