Forum Promocji Województwa Łódzkiego

poniedziałek, 25 czerwca 2018

 „Nie produkt, nie miejsce, a doświadczenie. Jak wykorzystać relacje do budowy wizerunku miejsca”, „Ogłosić łatwo, trudniej wdrożyć, czyli 10 największych błędów przy wprowadzaniu marek terytorialnych”, „Budżet Obywatelski Województwa Łódzkiego jako przykład inicjatywy angażującej mieszkańców”, to tylko niektóre spośród wielu warsztatów i wykładów, w których będzie można uczestniczyć w trakcie rozpoczynającego się dzisiaj Forum Promocji Województwa Łódzkiego. Wydarzenie poprzedziła konferencja prasowa z udziałem marszałka WŁ Witolda Stępnia oraz Krzysztofa Ibisza, który zainaugurował dwudniowe seminarium.

- Nie spotykamy się na Forum, żeby rozmawiać o sprawach błahych. Rozmawiamy tutaj o promocji i budowaniu marki. Rozbudzamy wśród mieszkańców lokalną dumę, chcemy zainteresować zewnętrzny świat tym, co się u nich dzieje, by samorządowcy szukali ciekawych historii, ciekawych ludzi, tego wszystkiego, co może zachęcać do zamieszkania w naszym regionie, by mieszkańcy mieli satysfakcję z miejsc, w których żyją. Dlatego promocja regionu i miejsc w naszym województwie jest tak ważnym elementem naszych działań i naszego życia - powiedział marszałek Witold Stępień.

O swoim wykładzie inaugurującym mówił też specjalny gość Forum, Krzysztof Ibisz.

- Traktuję to jako obowiązek inspirowania, dawanie innym narzędzi, żeby mogli iść do przodu, żeby mogli pokonywać problemy i żyć szczęśliwym życiem. Taki moralny obowiązek tłumaczenia ludziom, jak działa świat, jak funkcjonują jego mechanizmy, dlaczego warto być człowiekiem przyzwoitym, człowiekiem zasad, konsekwentnym, dlaczego warto pracować nad sobą i poznawać ludzi – powiedział Krzysztof Ibisz.

 Forum jest cyklicznym wydarzeniem, narzędziem wspierającym proces budowania marek lokalnych i regionalnych. Forum jest także miejscem wymiany pomysłów, doświadczeń w zakresie budowania marek oraz tworzenia sieci połączeń i generowania nowych idei, inicjatyw, programów i działań.  W trakcie Forum omawiane są dobre praktyki w marketingu terytorialnym oraz tematy związane z promocją marek lokalnych oraz budowaniem wizerunku, w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej „Łódzkie Promuje”.

Oprócz Krzysztofa Ibisza prelegentami tegorocznego Forum są:  Małgorzata Walczak-Gomuła, Patrycja Obara, Julita Dąbrowska, Tamara Bieńkowska, dr Jakub Grabowski, Szymon Sikorski, Paweł Tkaczyk, Karol Majchrzak, Michał Kasprzyk, Tomasz Kudła i Michał Basiński. Patronem medialnym są: NowyMarketing, portalmedialny.pl, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, Radio Łódź, TV TOYA, Telewizja 8 TVR, Marketing przy kawie. Forum odbywa się w Hotelu Wodnik nad zbiornikiem „Słok” koło Bełchatowa.

 

GS